Pages

Thursday, March 26, 2009

Bagaimana memuatkan isu melalui handphone.

Menulis isu kadangkala sesuatu yang menyusahkan apabila terpaksa bergantung kepada komputer dan akses kepada internet. Alangkah baik sekiranya aku punyai satu gajet yang boleh aku bawa kemana dan menggunakannya bila-bila masa sahaja seperti hanphone aku.

Bercakap pasal handset pula, berbagai jenama yang ada dan dijual dengan harga yang berbagai-bagai. Jika mahu yang mampu mengakses internet pula aku perlu punyai ringgit yang tinggi.

Bagaimanakah K530i aku ini mampu lakukan semua ini? Nampaknya bukanlah susah sangat, sekarang aku sudahpun mampu lakukan dimana sahaja. Apa yang diperlukan ialah phone aku ada line dan smtp akaun yang membolehkan aku menghantar email.

Berbekalkan akaun gmail dan kemudahan yang disediakan oleh google akhirnya semua itu tidak lagi mustahil dan kini ia menjadi semudah 1,2,3.

No comments: